måndag, juni 09, 2008



Baserad på en riktig människa... på Micke som även är med på ett inlägg några inlägg neråt...Fast där hade han mindre skägg.... aja Nu är jag i Uppsala och har hängt här ett tag efter skolan slutade på Öland. I två veckor närmare bestämt tror jag, va?. Ja va ju ijuförsig i stockholm en helg och hängde lite me Emilie som jag lärt känna på Öland också. hon är snäll och rolig! och snygg... Här i uppsala har jag inte haft för mig så himla mycket vettigt. Tagit en lång skogspromenad och kollat på släknings arbetet efter en skogsbrand. läst en bok. Missat ett Arbetsförmedlingsmöte och gått på ett annat. Där råkade jag på Linus och Matte. Kul att dom hamnade i min arbetsförmedlingsklass..Jag ser så otroligt mycket fram emot att inte gå på nästa möte. Men jag ska gå. Något så jävulskt mycket ska ja gå...vad mer har jag jag gjort. Jag har spelat fotboll med kompisar. degat i solen. vart ute vid kusten. Badat och solat. ritat. kastat freespie. Cyklat. Ja jo man har ju gjort en del saker på 2 veckor iallefall.. Nu ska jag kolla på Easy rider med en ung Jack Nicholson. Den ska va bra. hej

Inga kommentarer: