tisdag, oktober 31, 2006


Nu är jag back on track och laddar upp en teckning på en fruktskål som jag ritat med vattenfärg. Det är som färgpennor man ritar med, men sen så strör man på vatten på det och färgerna rinner ut och blir stora..det är häftigt. sen är ju frukt nyttigt också. jag har fått ont i halsen och då ska man ju käka appelsin som innehåller mycket... vitamin C?..eller nått..aja. det var grymt i åre. big up big up till john för att man fick följa med.

ps. det var knappt nån storm...det var lite snö yra ibland på vägen upp till åre. Då fick man köra lungt och se upp. Jag hade ju väntat mig värsta.. träd som ligger över vägarna, hus tak som blåste iväg och värsta kaoset, jag blev lite besviken. det hade vart grymt att uppleva en riktig storm. men man ska väl vara tacksam.

Inga kommentarer: