tisdag, september 23, 2008

Min Atelje.. lite stökigt...men vafan.. ska städa snart..Kollade på Pianisten idag. Den var bra. Läste också ut 2 böcker igår. Snabba cash av Jens Lapidus och Volvo lastvagnar utav Erland loe. Snabba cash har jag lyssnat på medans jag målat eller bara legat i fotöljen man ser här på teckningen, med huvet på armstödet och benen vilandes över fotöljsryggen. Det är skönare att ligga så tycker jag, skönare än att sitta normalt i den. Fast att sitta normalt i den, det är också skönt! Nåja jag lyssnade mest målandes. Det är extremt bra! måla och lyssna på bok = bra. Och Snabba cash var väldigt bra, spännande. Handlar om, vet inte dem stavas (eftersom jag bara hört utalandet), men gizzar Jourche... förorts chilienaren Jourche och JW, som låtsas vara rik bland brats och så Mrado, högt uppsatt i stockholms juggemaffia. alla krimminella, ganska grovt. Alla börjar från olika håll, sakta men säkert följer man deras krimminella vägar som till sist möts med varrandra. Mycket droger och kokain i den men den var bra. Likaså var Volvo lastvagnar bra som är fortsättningen på Erland loes tidigare bok Doppler. Volvo lastvagnar handlar om Doppler, flummig kille som väljer att skita i allt för att istället leva med en älg i skogen. Majbritt som är 94 år och röker harch och sist Von Borring som är trogen Scout och fågelskådare. skit rolig var den. Rekomenderas starkt. Nu ska jag börja på någon ny bok. om du vill får du rekomendera en bra. ska sova. sov gott.

Inga kommentarer: