tisdag, juli 22, 2008


tja... läget...vet inte vad jag ska skriva riktigt.......Jag Kom hem idag från en två veckors semester iallefall. Jag och två kompisar (Henke och Jacke) beslöt oss för att cykla litegrann på Gotland, vilket var otroligt soft för Gotland är ju jävla fint. Vi tog båten över med cyklar och packning klockan 23:30 från nynäshamn och kom fram till Visby...ja tre timmar senare eller nått där vi fick sova hos mina kusiner. Det var Almedags veckan just då och på morgonen eller förmiddagen fram till eftermiddagen gick vi runt och kollade in staden med allt politiskt ståhejj som försegick. Såklart var också nationaldemokraterna där och försökte sprida sitt jävulskap och på andra sidan gatan från deras tält stog det människor med soptunnor som det stog "släng nazistskiten här" på, vilket jag tyckte var ganska bra o kul. Det är konstigt att det finns sådana mänskor som nazister tycker jag. Man tycker lite synd om dem, dom har ju ingenting innan för skallen.

Inga kommentarer: