fredag, januari 11, 2008

Tre styckna garnbollsgubbar och en Garnbollsrobbot sitter på en bänk, tillsammans med en micro.

Just nu är vi inne i fjärde veckan projektarbete. Det är två veckor kvar och jag gör garnbollar och vet inte riktigt... varför?...Jo första tanken var att göra ett bollhav som man kan ligga och kräla i, kasta bollar på varann..men fler ideer har kommit till, och ja tror jag ska bygga nånting utav dom eller nått också.
Det är lite enformigt och tog i början massa tid att tillvärka dem. Jag trodde det var kört, men i veckan gick jag och testade & tänkte på olika tekniker som går snabbare, och har faktiskt kommit på ett sätt som kortar ner tiden ganska raddikalt.

Nu tar det ca 15 min/ boll jämfört med förut då det kunde ta över en timma. Så det.. a känns jävligt bra.

Fortfarande jag ligger väldigt, för att inte säga Jääävligt. mycket efter, men får hoppas att den nya tekniken kan snabba på det hela. Har väl en 40- 50 bollar just nu...och det är bara att sitta o göra bollar hela dagarna. Det får bli så många det blir.

Så har jag blivit sjuk också. det började i måndas med lite halsont som gick till förkylning & hosta på tisdan och onsdan. Igår (onsdag) var det Innebandy och jag kunde bara inte stå och se på. vilket ledde till att jag på torsdagen (idag) fick en jobbig hosta som sitter ner mot lungorna. Och idag sitter jag uppe och skriver en massa skit halv 2 på natten när jag borde sova. Jag kommer väl ligga o kräkas och hosta blod imorgon. Fan. aja aja. ne...jag går och lägger mig nu, tjarrå.

Inga kommentarer: