torsdag, januari 03, 2008



Tjabaa! Det har varit Julafton och Nyår. Jag är hemma på vinterlovet nu och just nu sitter jag vid morsans sega jädra laptop. Men det har varit bra att vara hemma och få träffa alla goa o glada kompisar igen! Bloggen har varit lite seg och stilla (Fan, fan, helvete!). jag har ju inte lagt upp nått på ganska länge..Fan fan helvette.... Men a..............................................Som sagt så har det ju varit nyår och på nyårnarna brukar man ju ha nått som kallas nyårslöfte. Jag tänkte ju då att mitt nyårslöfte kan vara att bli bättre på att blogga igen. Ijuförsig så vet man ju hur det brukar bli merom dära nyårslöfterna, men jag ska försöka iallefall. En dålig grejj är ju att det verkar ju som en ganska dålig start för mitt nya nyårslöfte eftersom jag borde laddat upp från dag 1, men det var igår jag kom på mitt nyårslöfte så ja..från och med nu Gäller det...ja...iallafall känns 2008 som ett bra år. det känns specielt på nått sätt, tvåtusenåtta

Teckningen är självporträtt. jag stog och kolla i spegeln. Det jäligt kul.

Inga kommentarer: