fredag, januari 18, 2008



Anton

Okej det här är Anton. Han går form och design. Jag tänkte försöka skriva ner allt jag vet om honom, för jag vet inte så mycket nämligen

Jag gillar Anton, han verkar och är jävligt snäll. Jag vet inte vart han kommer ifrån men jag minns att jag har frågat honom det nångång. Dock lyssnade jag väldigt illa på svaret. Jag tror att att det är nån håla nerifrån och utanför göteborg, men det är en vild gissning. Säkerligen har jag fel. Jag minns en gång att han gjorde gjorde en cool grejj på photoshop. Vafan vare nu igen?. jag kommer inte ihåg. Men han är välidgt bra. Shit jag vet ingenting om honom, Jag kommer inte på nått mer att skriva om honom, fan... Jo! En sak kommer jag ihåg,....En sak hans morsa alltid sa till honom när han var liten

-om nån slår dig anton måste du slå tillbaka.

Men jag tror inte anton gjorde det. Han har berättat det.

Inga kommentarer: