onsdag, augusti 22, 2007


Hej hej hejsan. Nu är jag tillbaka med bloggen fast från en annan plats. Jag har nämligen flyttat. Bloggar från ett annat ställe, som man säger. nerå man säger inte så. men...men.vafan. aja...Jo, jag går och bor nu iallefall på på Ölandsfolkhögskola sedan 4 dagar tillbaka. Linjen jag går heter konstskolan 1 och hittils så har det vart jävligt bra tycker jag och jag tror det bara kommer bli bättre.

Här är en liten grejj vi gjorde i förrgår. collage och frotage

Andledningen till att jag inte laddat upp på några dagar e för att ja har packat och donat och fixat och trixat. Sedan fick vi inte Användarnamn/ lösenord på datorerna förns igår. Och precis när jag skulle gå och ladda upp den här bilden, så råkade jag låsa in nyckelkortet och mitt rumskort i ett annat rum som jag inte kunde komma in i förens idag. Jag kunde inte sova i mitt egna rum. Det var klantigt. Men nu kör jag igen. fast juste jag har ingen kamera, men jag ska försöka få låna en av skolan eller nått

Inga kommentarer: