tisdag, juni 12, 2007


Det går inte så bra idag. Jag har fått bränn blåsor på undersidan av mina fötter. En stor brännblåsa på undersidan utav min häl och lite små som inte gör så ont. Den stora svider ganska så rejält förjävligt förbannat mycket, och är 5 cm på längden och på bredden där den är bredast är den 1, 5 cm. På höjden va lite svårt att mäta men kanske 2 - 4 mm. Det är ett jävligt jobbigt ställe att ha blåsor på. Jag har inte kunnat sätta ner hälen nångång idag faan. det gör så jävla ont. När jag gick på stan idag så gick jag runt och haltade som ett jävla sär, asfult. Lite kul för jag köpte ett par skor utan att kunna testa dom men jag tror dom passar. 50 spänn kostade dom så det var inte så farligt. Blåsorna kom då jag gick barfota på het assfallt i kanske 15 - 20 min. Solen var brännhet och det var mitt på dan. Fan va dumt men jag hade ingen aning om att det skulle vara dåligt att gå barfota på assfallt. Det kan man ju inte tänka sig. Alla barn springer ju runt barfota. Dom borde ju lägga bra assfallt shit. Dock så bränndes det när jag stog stilla. aja aja aja aja..och till råga på det så har jag sån jävla träningsverk också. Vi spelade fotboll i lördags och jag strechade tydligen förlite för jag är så jävla stel.
jävla träningsverk. vad jobbigt allt ska vara.

Inga kommentarer: