torsdag, juni 07, 2007


bahh lite skiiit...Ja måste bara skryta med en sak. Tidigare idag gick jag till kiosken, spattsera litegranna i det fina vädret och köpte en cola. Sedan beslöt jag mig för att gå förbi min kompis Simon o chansa på att han var hemma. Men när jag kom till hans trapphus så var porten låst och portkoden kunde jag ej. Så jag stog där o titta lite grann in i trappen och efter någon som kunde tänkas bo i samma hus utanför. Men ingen. Jag stog kvar och knappade lite på kodlåset, och bah vipps som det va hördes ett KLICK från dörren. jag ba..Shizzle my nizzle tizzle tazzle! och kände på dörren. Den var öppen! hur faasen lixom?... fan va jag är grym..Vad är oddsen lixom, helt sinnes sjukt.. Men jag är så jävla stolt! det e typ 1 på miljarden kännds det som.

Inga kommentarer: