lördag, maj 26, 2007




Nu gör jag såhär istället och hoppas att den blir stor när man klickar. Fast jag ville helst att man skulle dra ruta för ruta åt sidan. Shit klockan har blivit sju på lördagsmorgon. Ja tänkte bara att jag skulle fixa till det dära jävla sinnessjuka kukfittproblemet (ursäkta) med att bilden inte blev stor när man klicka, när jag kom hem. Fan ,varför ska det vara så. Det är fruktansvärt vad jag lackar. specielt när det är småsaker som är jobbiga o tar tid. jag ändrade lite och ...fan man vet ju hur man kan fastna vid saker och ting och tänker bara 5 minuter, det tar bara 5 minuter, och så dyker det upp en annan sak man måste fixa o fixar det. och ett till och tänker bara det här fast det..ungefär som alfons åberg och jag ska bara, och typ typiskt att datorn hänger sig precis när man är klar och man inte har sparat. Det hände inte nu men det brukar hända mig jämt. Hoppas man kan läsa nu

Inga kommentarer: