onsdag, maj 02, 2007


HEEJ HEEEEEJ!! HEjjjjj! . jag heeeeter..PPeeter!!
och jag!! OCH JAAAG..JAAAG!..har! ennn Sjukdomm mm mm mm!
som! GÖÖRR..att JAG, Jävlar!, Måste, helvette, SKRIIKKAA heeeela Tiden,.. TIIIIDEEEEEEN! OCH DET kännss Ganska GANSKA!! jobbigt! joobiggt Faktiskt!! för jaag Haar liitee PrOObleemmm meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed att KUNNNNAAAaa få ett jobb! jobb!, typ

fan, jag vettefan. Ibland kan jag känna att jag vill skrika och betona jobbiga ord. Typ som nu fatt pennJÄÄVELN! (ursäkta) inte vill göra som jag vill. då får pennan tåla stryck. Jag hoppades att pennan skulle gå sönder. men den gjorde inte det... eller jag hoppades pyttelite bara, inte helt. Jag ritade slarvigt och hårt. Gjorde den här. jag vet inte om det här är kul men föfasken..tänk va jobbigt o behöva skrika hela tiden. Det finns nog någon som måste det. vad jobbigt. men det är konstigt. han ba går in på wilyss eller nått ..lite kul e det. fast inte på riktigt. sånna här konstiga på stan...typ..fast man vet ju att alla kan vara lite sura ibland som jag är nu bara för jag är lite trött.

Inga kommentarer: