måndag, maj 28, 2007


en till serie!. vad jobbigt det är. det är inte värt det. eller jag vet inte. det blir väl kanske bra sen. den här är lite slarvigare och jag är tvungen att använda min mobilkamera för pappa o mam har kameran på semester..jag får så många ideer me den här killen o det är synd för ideerna och tiden syncar inte så bra med varran. det tar så sjukt lång tid att göra och ännu längre tid för mig eftersom jag är lite trög, tror jag. För i alla sammanhang vad det än gäller så är det alltid jag som blir kvar och klar sist av alla har jag lagt märke till. men det gör mig inte ett dugg. jag ska aldrig mer göra en serie men det kommer jag nog ändå göra. Klicka för större

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Bra Johan, du får jobba vidare på Dubbehambörje.

Anonym sa...

Haha, humorn är på topp!

Anonym sa...

Haha! Va skön! Jag har suttit och bläddrat bland dina bilder nu och ville bara säga att jag gillar dem! särskilt dina självportträtt! Man får inspiration, ritar själv så är kul att se hur andra gör.

Sara