tisdag, februari 27, 2007


Idag tänkte jag att jag skulle försöka göra nått bra. Men så blev jag så trött och tänkte ehh bättre att jag sover nu och är piggare imorgon. sen tänkte jag att "Ja, jag ritar väl av den här muggen som står här bara". Inte ens det funkade. jag måste sova. i sånna här lägen är det jobbiga inte att rita. eller det är aldrig jobbigt att rita, men det går bättre om man är pigg och kry. men det jobbiga är att:

jag måste fotta det..ta sladden till kameran, föra över bilden. öppna photoshop och förminska bilden till en bra storlek. spara den som jpeg. öpnna den här jävla sidan, logga in. göra en "new post". ladda upp bilden, och skriva nått. det är förjävligt, förbannat jobbigt!

SnabelA/citat tecken/tvåan tangenten är borta också så varje gång jag ska använda det måste jag ha en spettsig penna att sticka ner där, det är sjukt jobbigt att röra händerna från tangentbordet och ta tag i en penna och göra det. förbaskat.

Inga kommentarer: