fredag, januari 26, 2007


tjabbba. hej den här gjorde jag på mitt dagis idag. eller jag jobbar ju på dagis. det var kul för efter jag ritade den här så ritade jag snabbt av en unge som satt på bordet och tittade upp på nått o så och satt stilla o fokusera på nått, så jag tog tillfälle i akt att träna lite . Så jag ritade av honom. och ja vet inte men jag tror man kunde se att det var han på teckningen. så när han fick syn på mitt ritande. ( han såg den ju uppochner). och ni vet hur dom säger taskiga saker. typ som du har fula skor johan. din mössa är ful. vad ful tröjjaa ohhh... sådär för att dom tycker det är kul att retas lite och testa gränserna och sådant... så börjar han säga ohhhh vad ful gubbe du ritar o han är så fuul osådär och så fick han med sig alla kompisar så alla satt och sa att teckningen var jätte ful och pojken på teckningen..men det var ju han själv juu. Jag försöker rita mycket med dom

Inga kommentarer: