måndag, januari 08, 2007

Tja, man kanske har märkt att jag har inte har lagt upp nått på två dagar. Det är inte en bra start på det nya året. Men jag har mina orsaker. På fredagen slutade mitt internet att funka av nån konstig anledning..(nått router fel). Så då ängnade jag stor tid till att fösöka fixa det problemet, men fick inte igång det förns på lördagen. Då kunde jag inte lägga upp nått. På lördagen började jag på den här. som tog längre tid än jag trodde. Det är svåårt med penslar, att få till det som man vill. Jag har ännu inte fått till det riktigt och jag känner att den inte riktigt är klar än, men i det stora hela e den väl det. Jag ska fortsätta på den men orkar inte mer nu. Det är vattenfärg och det var det jag hade i Ansiktet ochså, som man kan se om man scrollar längre ner. japp hare!

4 kommentarer:

Viktor sa...

Vilken fin bild.
Vattenfärg?
Du är nya Picasso.

Anonym sa...

asclean blogg johan.
hoppas det har löst sig med mobilen.
ha det bra.
/erik nordell

Anonym sa...

du , det där var ju asrolig. Ha! Eller ska man kanske säja, interesant.
Fortsätt med dom galna ideerna och dom fina bilderna.

/slick-Rick2

johan sa...

yääh.. va kul med lite kommentarer. det är bra. Det motiverar ska ni veta. tackarrrr