måndag, december 11, 2006



ohh. aja här kommer en tigerr. jag har inte riktigt gjort konturer utan mest bara ritat färgerna var dom är efter bilden jag ritade av. men jag ska nog göra konturer senare. jaah jorå. så är det.

Jag lovade ju på Heders att jag skulle göra två teckningar idag. förlåt men jag missbrukar det ordet så pass att det inte får nån betydelse längre, för jag hinner inte göra en till teckning idag fast jag lovade på heders två gånger!
Heders är ett ord man ej missbrukar. det är en grov synd om man gör det. Men så gör jag det ändå. Hur många kommer tro mig nu när jag säger heders? japp ingen såklart, johan ditt cp, men jag har mig själv att skylla..Okej. på lördag då ska jag göra 2 teckningar..tills dess 1 teckning per dag. bättre sent en aldrig.

Men ja juste shit ..det är en del dåliga bilder här..det är för att dom är tagna med mobilkamera. Det är för att jag är så lat att jag inte orkar sätta i batterierna till digitalkameran i laddning. så jag kan använda den istället. Sån är jag. men jag tar en bättre bild imorgon på den här tigern . ppeace YO!

Inga kommentarer: