lördag, december 23, 2006

Jag läste på någons blogg att den skulle ta en jul pause med bloggandet och det tycker jag också att jag ska göra. Det har inte blivit så bra teckningar på senaste tiden och jag har inte nån motivation och insperation riktigt.
Igår hann jag inte med att rita nångoting för jag hade mycket annat att göra och så är det idag med..men, ritar jag så lägger jag naturligtvis upp det...
Det är i vissa perioder som det går bra och vissa dåligt. Nu känner jag att jag är i en dålig period. Det är tråkigt, men det har alltid shiftat i dåliga och bra perioder ända sedan.... jag vet inte riktigt. Jag tror att det har med utvecklingen att göra och att det är så för alla lite då och då i vad man än har för frididssysselsättning, eller vad man ska kalla det.
Det är ett litet dilemma det här med en-skiss-om-dagen eller den här grejjen med bloggen... För det går ju att bara rita någonting snabbt och bara lägga upp och så har man gjort en idag. Det har jag gjort ett antal gånger. Det känns ändå ganska tråkigt för dom grejjorna har jag inte försökt rita med mitt bästa. Ska jag bara rita skit kan jag lika gärna lägga ner typ..så ja ja vet inte men jag ska försööka sattsa lite mer på mina teckningar nu efter pausen och så ska jag köpa ett block som jag kan ha med mig överallt och rita när jag kommer på nånting..ohh ja orkar inte skriva mer. men a hoppas ni förstår poängen. fan,.......

Jag kom på att jag ska ta bort alla teckningar som bara är snabbt ihopsyltade... så att bloggen ser lite fräshare ut och så kanske det blir roligare att hålla den fräsh. poängen är ändå att jag ska utvecklas och om jag bara lägger upp skit så e det ingekul och ......ja ni fattar. jo men då tar jag nya tag om nån dag eller två...kanske 3, 4, 5.........6........................... ...............10 ...nemen snart..ja GOD JUL allaa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför tog du bort den? du e keff

johan sa...

haha